Pogosta vprašanja in odgovori v času koronavirusa

V nadaljevanju smo odgovorili na pogosta vprašanja, ki se pojavljajo v času epidemije in pandemije koronavirusa v povezavi z zavarovanji. Vprašanja in odgovore bomo redno dopolnjevali, zato vas vabimo, da jih vsake toliko časa ponovno preberete. 

Kam se lahko v času, ko so poslovalnice Zavarovalnice Sava zaprte, obrnem za obnovo ali sklenitev zavarovanja?

V tem času poslujemo na daljavo. Vse reči, povezane z vašim zavarovanjem lahko uredite tako, da se obrnete na svojega zastopnika. Za vse storitve pa smo za vas tukaj tudi na:

📞 080 19 20, 

📧 info@zav-sava.si

ali ZAV-SAVA.SI.

Avtomobilska zavarovanja

Ali v tem času lahko računam na avtomobilsko asistenco?

Pomoč na cesti je našim zavarovancem na voljo 24 ur dnevno in vse dni v tednu, asistenco pa pokličete na 080 19 21. Sodelavci in pogodbeni partnerji v skrbi za zdravje upoštevajo navodila državnih institucij, zato izvajajo naslednje varnostne in preventivne ukrepe: ne vozijo strank v kabini vozila, taksi službe in rent a car franšize pa pred vsakim naslednjim prevozom oz. najemom razkužijo vozila.

Kje lahko prijavim škodo na avtomobilu in kako je s cenitvijo škode?

Škodo lahko prijavite na daljavo preko spletnega obrazca.

Oglede škode v tem času opravljamo na daljavo, zato je pomembno, da ob prijavi ali na povezavi, ki jo prejmete po prijavi škode, naložite čim več potrebne dokumentacije.

Dokumentacija, ki jo potrebujemo:

  • fotografije poškodovanega vozila, tudi tiste, s kraja dogodka, če jih imate,
  • fotografije prometnega in vozniškega dovoljenja,
  • dokumentacijo za podajo temelja (policijski zapisnik, evropsko poročilo, izjave udeležencev …),
  • morebitne račune za popravilo (sanacijo škode),
  • ostalo, kar bi lahko pripomoglo h kvalitetni in hitri obravnavi škode na daljavo.
V kratkem mi poteče/mi je poteklo avtomobilsko zavarovanje. Kako ga lahko podaljšam?

Če vam od 17. 3. do 16. 4. 2020 poteče avtomobilsko zavarovanje imate dve možnosti:

  • po odloku Vlade RS vam namreč le-to z vsemi obstoječimi kritji velja do 16. 5. 2020,
  • podaljšate zavarovanje na daljavo, z digitalnim podpisom zavarovalne pogodbe, za katerega ne potrebujete varnostnega certifikata.

To lahko uredite:

  • pri svojem zastopniku,
  • na 📞080 19 20,
  • na 📧info@zav-sava.si.
     
Če zavarovanje podaljšam po 16. 5. 2020, od kdaj naprej mi velja kritje?

Zavarovanje se obnovi z datumom poteka prejšnjega zavarovanja.

Ali lahko preko spleta podaljšam tudi prometno dovoljenje?

Spletno podaljšanje prometnega dovoljenja (E-uprava) je za čas veljavnosti odloka Vlade RS o začasni prepovedi izvajanja tehničnih pregledov in drugih postopkov v zvezi z registracijo motornih vozil ni mogoče, saj sistem registracij vozil deluje v skladu z zgoraj omenjeno odredbo.

Ali se lahko v primeru škode obrnem na hitro cenilno mesto?

Hitre cenitve opravljajo poslovni partnerji Zavarovalnice Sava, ki so samostojni poslovni subjekti, zato vas vljudno prosimo, da se za popravila in informacije o razpoložljivosti ter njihovem delovnem času obrnete neposredno nanje. Vam najbližja cenilna mesta pri partnerjih Zavarovalnice Sava najdete tukaj

Turistična zavarovanja

Ali lahko v času pandemije koronavirusa nemoteno koristim turistične asistenčne storitve v tujini?

Ker je Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) razglasila pandemijo koronavirusne bolezni, zavarovalnica v primeru, da ste v tujini zboleli za COVID-19 oziroma so vaše težave v tujini posledica razglašene pandemije, ne krije nastalih stroškov zdravljenja, prevozov in asistenčnih storitev. Prav tako je izključena obveznost povrnitve stroškov, ki lahko nastanejo v primeru zamude oziroma odpovedi letalskega poleta. Če se vaše težave v tujini ne nanašajo na obolevnost za COVID-19 oziroma niso nastopile kot posledica razglašene pandemije COVID-19, lahko še vedno v polni meri uveljavljate vse svoje pravice iz sklenjenega zavarovanja. Če ste si na primer zlomili nogo ali ste se zastrupili, veljajo vse pravice kot so določene na polici.

AKTUALNO

Ostale novice

Shranite naš kontakt z enim klikom

Shranite naš kontakt z enim klikom in nas dodajte v svoj imenik – hitro, preprosto in brez zapletov.

Toča skener v Mariboru

Obveščam vas, da bomo ogled škode za poškodovana vozila s toča skenerjem v Mariboru izvajali tudi po 31. oktobru 2024 na enaki lokaciji.

Zapiramo sklepalno mesto na sedežu družbe

S koncem oktobra 2024 zapiramo sklepalno mesto na sedežu družbe (Ulica Eve Lovše 7, Maribor). 

Izjemna ugodnost v mesecu varčevanja

V oktobru 2024 vam podarimo vstopne stroške pri enkratnem dodatnem vplačilu v vzajemne sklade Sava Infond v okviru vašega naložbenega življenjskega zavarovanja.

Z nami lahko stopite v stik na različne načine.

080 19 20 KLEPET E-POŠTA SPLETNI KLIC

ASISTENCA

Za pomoč v Sloveniji pokličite:

080 19 21

Za pomoč v tujini pokličite:

+386 2 618 05 20

Obvestilo

Spremenila so sae imena Infond skladov, ki jih ponujamo v okviru Naložbenih življenjskih zavarovanj. Odslej so vsa imena slovenska, s čimer želijo na Sava Infondu povečati njihovo prepoznavnost in značilnost. Ob tem pa pri 6 skladih še spreminjajo pravila upravljanja.

PREBERITE VEČ

Ponudba

Zelo ugodno

Vaše mnenje šteje!

Vaše mnenje nam je izjemno pomembno. Vabimo vas, da si vzamete nekaj minut in izpolnite anketo o naši spletni strani. Vaše odgovore bomo obravnavali z največjo pozornostjo in se potrudili, da še izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo na naši strani v prihodnosti.

PODAJTE MNENJE